Založ si blog

Slováci už viete čo je zlé na referende ?

Dnes len krátke zamyslenie , čo je zlé na referende o rodine ? , ja mám v otázkach jasno som rodič ,som dieťa , a som rozvedený vychovávam v striedavej starostlivosti ,  som za slobodu pre každú živú bytosť , ak sa dvaja rovnakého pohlavia majú radi tak nech si slobodne spolu robia čo chcú ak budú mať donora alebo náhradnú matku aj deti  prečo nie , ak majú potrebu si právne vysporiadať svoje vzťahy prečo nie treba na to vytvoriť právny inštitút . Prečo je potreba ich vzťah nazývať manželstvom moji rodičia v manželstve žili a každý bol iného pohlavia inak by som toto nepísal , ak deti sú dané prírodou či bohom alebo vesmírom ľudskému páru tak im neberme možnosť tak vyrastať , neberme im tú príležitosť danú prírodou ,( argument že deti sú zneužívané aj v heterosexuálnych rodinách znie komicky , áno sú a je to tragédia pre ne ! , je nejaká štúdia o tom ako vplýva na deti to že vyrastajú v rodine  OTEC+OTEC alebo MAMA+MAMA ?  a kontrolu nad tým čo sa dnes deje v škole chcem mať , svojho syna učím otvorenosti a slobode , hovorím s ním o všetkom ale pri tom čo vidím že sa deje vonku v Europe  aké veci sú cez školu deťom posúvané si rád ponechám tú možnosť kontroly toho čo mu bude v skole posúvané ako pravda lebo ano deti veria tomu čo vidia čo im povedia autority veria veciam v reklame ( môj už nie aj keď deti v škole majú iný názor ) , povedzte mi prečo ten veľký boj proti referendu komu na tom záleží ??? dosť energie sa vynakladá na ten boj proti alebo som nepostrehol to že ono je naozaj zlé ? komu ublíži ako by bolo úspešné , utrpel by tým niekto ?

čaká nás embargo na americký tovar ?

28.04.2017

Keďže podľa väčšiny medií a polovice politikov americké voľby manipuloval Putin a Trumpa tak dosadil do bieleho domu mali by sa zaviesť sankcie voči USA ako zosilnenie boja proti Putinovi , keďže už ovláda aj Spojené štáty , sankcie voči Rusku ako nástroj boja proti nemu nezaberajú , tak ma napadá vlastne v Sýrii teraz bojuje Putin Proti Putinovi , Armáda s podporou Putina [...]

Pápežovi nevadí , že Slováci nemôžu cestovať do Ameriky ? ? ?

02.02.2017

Všetci tu riešia kto má zákaz vstupu do USA a chcú aby vinník Trump odstúpil .To že 4,5 milióna Slovákov nemôže do Ameriky lebo naši politici dovolia aby sme v EU zarábali 400 € a aby sme ceny mali vyššie ako v Nemecku už nikomu to nevadí , Pápež nepíše na Slovensko aby sa uvedomili naši politici , ani z EU parlamentu nedajú záväzné nariadenie ,že v únii musí byť [...]

Politici vedia toto tajomstvo preto sa im darí . .. .. ..

31.01.2016

Viete ktorý titulok naserie viac ľudí ??? : A. „učitelia a sestričky štrajkom dosiahli svoje požiadavky“ B.“ štrajk učitelov a sestričiek bol zbytočný nedosiahli nič“ . je to na zamyslenie a odpoveď zároveň naznačí kde je problém v našej spoločnosti. Celá spoločnosť je polarizovaná , červený- modrý , BA – východ ,mesto -vidiek , [...]

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 18989x
Priemerná čítanosť článkov: 2374x

Autor blogu

Kategórie