Koniec „krízy“ za 6 mesiacov !

11. apríla 2013, imor, Nezaradené

Dnes večer ako obyčajne o 19 00 po rozprávke sa vypla telka a môj 7 ročný syn sa chystal do postele , naposledy to ešte skúsil , Tatko zapni telku ja ľúbim pozerať správy , zamyslel som sa a spýtal, prečo chceš vidieť správy ? , Odpoveď prišla hneď , neprekvapila ma ale nečakal som ju posúďte sami : vieš bude tam že kto zomrel , kto sa zranil , a komu sa čo stalo ….. Kedy sa to skončí ? Komu záleží na tom aby bolo spoločnosť neustále kŕmená emocionálnym odpadom , beznádejou a strachom .Pravidelne vám oznámia  čoho sa máte báť , aké choroby môžte dostať , kde sa bude prepúšťať , koho odsúdili do väzenia za 3 ryby ulovené bez povolenia , a ako ďalšieho vraha-mafiána prepustili pre pochybenie súdu alebo polície. Už malé deti sú očkované násilím  v televízii , politici sa oháňajú slovenským jazykom ale rozprávky do slovenčiny nepreloží nikto. Celá spoločnosť žije v strachu zo zajtrajšku . Bol by som zvedavý ako by vyzeralo Slovensko ,keby sa pol roka vysielali len správy v pozitívnom nastavení , kladné príklady  s trochou motivácie , ponaučením a kopou lásky . Na krízu by si nikto ani nespomenul , no čo keby potom občania svoju pozornosť upriamili na politikov na to ako spravujú verejný majetok a ako hospodária . Rozumnému človeku je jasné, komu vlastne záleží na tom aby ľudia boli paralyzovaný tým strachom .Pre našu „demokratickú spoločnosť je nepriateľom č. 1 : je slobodne mysliaci , kritický , nezávislí a vedomý občan- volič …….